ZAJĘCIA JOGI KLASYCZNEJ

Naszym celem jest promowanie zdrowego i harmonijnego stylu życia.

Joga jest fontanną młodości. Jesteś tak młody, jak elastyczny jest Twój kręgosłup.
~Bob Harper
















Starter

Zajęcia przeznaczone są dla osób zaczynających swoją przygodę z jogą oraz dla osób które wracają do praktyki po dłuższej przerwie. Na tym etapie uczymy najważniejszych pozycji jogi oraz sztuki relaksacji ciała i umysłu, prawidłowego ustawiania stóp, miednicy i całego kręgosłupa.

SPRAWDŹ GRAFIK






Basic

Zajęcia przeznaczone  dla osób po grupie STARTER. Na tych zajęciach ugruntowujemy praktykę z grupy początkującej, a także uczymy nowych asan oraz medytacji. Program zajęć dobierany jest do możliwości każdego ćwiczącego. Celem tych zajęć jest rozwinięcie umiejętności zdobytych na poziomie Starter oraz nauka bardziej zaawansowanych pozycji.

SPRAWDŹ GRAFIK






STARTER ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia skierowane do osób mających problemy z kręgosłupem oraz innymi stawami. Praktyka jogi w tej grupie różni się  od innych zajęć tym, że są wybierane tylko pozycje, o szczególnym działaniu terapeutycznym na kręgosłup, a także stawy biodrowe, kolanowe, stawy barków i nadgarstków.

Osoby mające zdiagnozowany problem z kręgosłupem, przychodząc na zajęcia powinny zgłosić to nauczycielowi prowadzącemu zajęcia.

SPRAWDŹ GRAFIK






JOGA DLA KOBIET W CIĄŻY

Joga dla kobiet w ciąży jest najczęściej rekomendowana przez lekarzy. Aktywność fizyczna dla przyszłych mam pomaga np. przy niskim poziomie energii, zmęczeniu, stresie, bólach pleców. Szczególnie cenna dla przyszłych mam jest praca z oddechem. Zajęcia to czas dla Ciebie i Twojego dziecka, czas przyjemnego i bezpiecznego ruchu oraz odpoczynku. Joga dla kobiet, które oczekują narodzin dziecka jest praktycznym podejściem, które pomaga przygotować ciało i umysł do porodu. Asany (pozycje jogi) rozluźniają i wzmacniają ciało, ale nie powodują zmęczenia.

Sprawdź grafik






Joga dla seniorów

Joga dla osób starszych to doskonałe ćwiczenia poprawiające kondycję fizyczną i psychiczną. Nie musisz mieć wybitnej kondycji fizycznej, aby ćwiczyć jogę. Joga praktykowana w starszym wieku wspomaga równowagę organizmu, pozytywnie wpływa na kości i stawy. Dzięki praktyce jogi, ciało nabiera większej elastyczności, umysł łatwiej się koncentruje, a emocje są zrównoważone.  Ogromną korzyścią wynikająca z regularnego uprawiania jogi jest poprawa zdolności utrzymania równowagi, siły, zdrowia, a przede wszystkim – wzmocnienie psychicznie.

Sprawdź grafik






Joga dla sportowców / biegaczy / cyklistów

Joga dla sportowców to forma aktywności fizycznej, która łączy ćwiczenia fizyczne – asany (pozycje) – z kontrolowanym oddechem. Zwiększa elastyczność i giętkość ciała. Zwiększa zakres ruchu w stawach. Buduje wytrzymałość psychofizyczną bez występowania tzw. długu tlenowego. Poprawia stabilność i równowagę. Joga zwiększa responsywność ciała na reakcje w nim zachodzące, przez co zwiększa się jego samoświadomość. Skraca okres rekonwalescencji. Dodatkowo, pozycje takie jak  pozycja żaby, pozycja gołębia, pozycja psa z głową w dół i skręty tułowia są świetnymi technikami dla zmniejszania napięcia zgromadzonego podczas sesji treningowych jak i tarcia pasma biodrowo piszczelowego. Poprawia mechanikę oddychania i może zwiększyć pojemność płuc. Ćwiczenia oddechowe skupiają się na umiejętności zapanowania nad długością i drogą oddechu, rozwijają działanie mięśni oddechowych (przepony i międzyżebrowych).

Sportowcy korzystają z praktyki jogi w celu osiągania lepszych wyników sportowych i przedłużenia swojej kariery sportowej.

Sprawdź grafik






Joga dla dzieci / Młodzieży

Joga dla młodzieży i dzieci jest profilaktyką problemów kręgosłupa, uczy koncentracji i uważności. Poniżej kilka najważniejszych korzyści z systematycznej praktyki jogi przez młodzież i dzieci: Oddziałuje pozytywnie na szeroko rozumiane zdrowie, samopoczucie, witalność, sprawność intelektualną, daje siłę i energię, pozwala rozładować blokady i napięcia, złe humory, nastroje, wzmacnia i wspiera osobowość i indywidualny rozwój, poprzez uczenie koncentracji poszerza się zdolność obserwacji, postrzegania, uważności,rozwija świadomość i kształtuje osobowość.

Sprawdź grafik






JOGA DLA RODZINY

Kształtuj pozytywne nawyki i spędź aktywnie czas z najbliższymi. Praktyka jogi dla rodziców z dziećmi to wspaniała forma ćwiczeń, które wpływają na poprawę kondycji psychoruchowej.
Zajęcia zwiększają pewność siebie, koncentrację, świadomość ciała i wzmacniają więzi rodziców z ich pociechami.

Sprawdź grafik






Joga dynamiczna

Korzyści jogi dynamicznej są ogromne. Podczas praktyki ciało intensywnie się rozgrzewa, dając możliwość głębokiego, bezpiecznego rozciągania, odnalezienia dużej ilości przestrzeni w ciele, wydłużenia i lekkości. Jest to praktyka, która bardzo nas wzmacnia, buduje w nas równowagę i koncentrację. Joga dynamiczna jest również medytacją w ruchu. Dzięki koncentracji na oddechu, możemy poczuć niezwykłe wyciszenie, ukojenie i radość. Czasami zmiany, które w nas zachodzą pod wpływem jogi są naprawdę niezwykłe. Podejmujemy decyzje, które drzemały w nas od dawna, ale brakowało nam na nie odwagi.

Sprawdź grafik











GODZ. OTWARCIA
Pon. - Pt.: 8:30 - 20:00
Sobota: 9:00 - 12:00

ADRES
Stargard, ul. Źródlana 1
(vis a vis hotel "Mały Młyn")

TELEFON

+48 503 993 925